Kalbinių gebėjimų įvertinimas:
- išsamus kalbos ir kalbėjimo įvertinimas: artikuliacinio aparato, foneminio suvokimo, garsų tarimo, žodyno apimties, gramatinės kalbos sandaros ir rišliosios kalbos įgūdžiai;
- suteikiama išsami informacija bei rekomendacijos šeimos nariams apie kalbos ugdymą. Tėvams pageidaujant, kalbinių gebėjimų įvertinimo išvados gali būti pateikiamos raštu.
Individualios logopedinės pratybos:
- ankstyvoji korekcija nuo 6 mėn;
- oralinės motorikos lavinimas;
- garsų tarimo mokymas, tikslinimas;
- foneminės klausos lavinimas;
- impresyvaus bei ekspresyvaus žodyno tikslinimas, turtinimas;
- gramatinės kalbos sandaros formavimas;
- kalbos sistemos aktyvinimas esant sulėtėjusiai kalbos raidai;
- kalbos sistemos formavimas esant kalbos neišsivystymui;
- rašymo ir/ar skaitymo sunkumų/sutrikimų įveikimas;
- darbas su: raidos sutrikimus turinčiais vaikais
- pagalba mikčiojantiems vaikams, paaugliams ir suaugusiems;
- sutrikdytų kalbinių gebėjimų grąžinimas po įvairių organinių galvos smegenų pažeidimų (traumų, insulto, galvos smegenų operacijų ir kt).
Ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų pedagoginis vertinimas:
- individualus pedagoginis vertinimas: žinių, mokėjimų ir įgūdžių, gebėjimų lygio ir jų atitikimo ugdymo programoms įvertinimas.
Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas:
- pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam vaikui įsisavinti ( lietuvių kalbos, matematikos) dalyko programą, užpildyti jų programinių žinių spragas;
- atsižvelgiant į kiekvieno vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus, lavinami jo gebėjimai, sutrikusios funkcijos (smulkiosios motorikos, dėmesio, atminties procesai, mąstymo funkcijos).